Jump to content
  • Sign Up

search a dutch or eu guild


dragondezz.8362

Recommended Posts

Er zijn verschillende Nederlands/Belgisch/Zuid-Afrikaans talige guilds. Ik weet de namen zo even niet (ik zit in een internationale guild) maar heb er zeker 4 zien recruiten vorige maand in world chat. Europese guilds zijn er heel veel (ook met Nederlanders erin). Misschien ook even in world chat vragen?


translate:

There are several Dutch/Belgian/South-African guilds. I don't know the names by hard (I am in an international guild) but I have seen at least 4 Dutch guilds recruit last month in world chat. European guilds are there a lot (incl Dutch in them). Maybe ask in world chat as well?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hoi,Samen met 4 vriend(inn)en heb ik een kleine guild waar ik de leader van ben. We zijn causual gamers en de meesten van ons komen maar een paar keer per jaar een tijdje spelen, en dan heel lang weer niet. Zelf speel ik wel bijna dagelijks. We zijn te klein voor een Guild Hall, en daarom denken we er over om ons aan te melden bij een andere Nederlandse Guild met een Guild Hall (bij voorkeur in HoT, omdat maar 2 spelers POF hebben). Het moet geen probleem zijn als er niet regelmatig gespeeld wordt. De meesten van ons doen alleen Pve, een enkeling wel eens WvW. Zelf heb ik wel een voorwaarde: als Guild Leader in GW2 en voormaling Guild Leader in GW1 wil ik niet onderaan beginnen, maar meteen in staat zijn om mensen uit te nodigen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

@AliazBe.9180 said:Ben zelf ook opzoek naar een guild, ik zou terug willen beginnen na lange tijd (4j) geen guildwars mee gespeeld te hebben en de ervaring leert dat in team alles leuker is, hook me up

Hoi! Ben je nog op zoek naar een Nederlandse guild? The Maddest Hatters zijn een kleine guild (6-7 actieve spelers op dit moment, leeftijd tussen 25-35 jaar) en kunnen best wat aansluiting gebruiken hoor!

Ook wij hebben er een tijd uitgelegen (3-5 jaar) maar zijn sinds een paar weken weer begonnen! Als je meer wilt weten kun je mailen naar guild.of.the.maddest.hatters@gmail.com, of whisperen/ingame mailen naar Mentar Aruth

Groeten Mentar!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...