Portuguese speaking guilds on Gate of Madness — Guild Wars 2 Forums

Portuguese speaking guilds on Gate of Madness

Oi/Hello,

I'm looking forward to join a Portuguese speaking guild in my current world, Gate of Madness, but I haven't been able to find any. Does anyone know of one and could kindly get me in touch with their recruiting staff?

Thank you so much, muito obrigado!

Comments

• ★ OS LUSITANOS[PT] estão a RECRUTAR! com Discord|Guild Hall|Guild level 69| Guild Missions,PvP e outros eventos, preenche o recrutamento em http://tinyurl.com/keak7dq
    Preenche e espera um pouco pelo invite para a guild

Norn main
    Loves Ice Maps

MakeNornGreatAgain

• Essa cena dos worlds só importa no WvW, fora é indiferent. A não ser que sejas NA, ai não fazes GMs nem consegues fazer cenas em conjunto pq a guild é 100% EU

Norn main
    Loves Ice Maps

MakeNornGreatAgain

• Agradeço muito RainPumpkin.7253 mas acho que o fuso horário tornaria imcompatível pra eu jogar na sua guilda, uma pena mesmo... Mas quando ver algum [PT] já sei que são tugas ná área!! ;DD

• Ainda está no Gate of Madness? Eu também sou desse server e jogo muito WvW com um amigo .
    Está difícil até achar guilda BR ativa ultimamente.
    Me chama ingame se quiser.
    Abraço

©2010–2018 ArenaNet, LLC. All rights reserved. Guild Wars, Guild Wars 2, Heart of Thorns, Guild Wars 2: Path of Fire, ArenaNet, NCSOFT, the Interlocking NC Logo, and all associated logos and designs are trademarks or registered trademarks of NCSOFT Corporation. All other trademarks are the property of their respective owners.