Jump to content
  • Sign Up

[EU] [NL] [PVE] Maddest Hatters looking for Dutch members!


Recommended Posts

The Maddest Hatters are a small Dutch speaking Guild, and are looking for new members! Rest of the post will be in Dutch!

The Maddest Hatters zoeken nieuwe leden! Ben jij op zoek naar een gezellige, kleinschalige guild, waarbij (volwassen) members, na een dag werken of studeren (en in sommige gevallen de kinderen op bed gelegd te hebben), elkaar opzoeken om samen te exploren, deel te nemen aan dynamic events, Guild Missions, of om Dungeons of Fractals te doen? En dit alles in een open en ongedwongen sfeer? Dan zijn wij de Guild voor jou!

Een paar feitjes op een rij:

  • Eén van de oudste Guilds van Guild Wars 2 (een kwartier ná de launch gecreëerd)
  • PvE-content is onze hoofdbezigheid: exploren, dynamic events, guild missions, fractals, dungeons en raids!
  • Ook wordt er door leden zo nu en dan een uitdaging georganiseerd! (zoek de stoel, jumpingpuzzle en achievement-events, speciaal georganiseerd voor onze leden!)
  • Op moment van schrijven 25-30 actieve members
  • Gemiddelde leeftijd ligt tussen 25 - 35 jaar oud
  • Wij zoeken naar mensen van 20+ jaar oud
  • Plezier staat boven strikte regels
  • Nederlandstalige Guild
  • Behulpzame members
  • Contact ingame via Discord en out of game via een whatsapp-groep
  • Humor van de bovenste plank
  • Humor van de middelste plank
  • En heel soms humor van de onderste plank (meestal in het weekend)

Geschiedenis van The Maddest Hatters:The Maddest Hatters [MaD] is een gilde opgericht in 2005 door een groep vrienden dicht na de opening van GW1. In Guild Wars 2 werd de Hatter traditie voortgezet: al binnen een kwartier na opening van de servers, werd de Guild opgericht, of eigenlijk voortgezet! Lange tijd zijn de Hatters inactief geweest, maar de harde kern heeft de wereld van Tyria weer weten te vinden!

Wil je lid worden, of meer van ons weten voordat je lid wilt worden?

Mail dan naar: guild.of.the.maddest.hatters@gmail.com

Whisper/mail ingame naar:Mentar Aruth.4870

Of reageer hieronder natuurlijk!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

@Mentar Aruth.4870 said:

  • Op moment van schrijven 6-7 actieve members

Mail dan naar: guild.of.the.maddest.hatters@gmail.com

Whisper/mail ingame naar:Mentar Aruth.4870

Of reageer hieronder natuurlijk!

Even een update: we hebben in de afgelopen tijd wat leden erbij gekregen (super gezellig!) en we zitten inmiddels op 10-15 actieve members :) Dus zoek je nog steeds een gezellige Guild? Whisper mij of René!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Inmiddels zijn we nog wat gegroeid, maar we hebben nog steeds ruimte voor nieuwe, gezellige leden! Op dit moment hangt het ledenaantal op 20 gezellige Hatters!! Mail of whisper mij of René ingame! Mailen naar bovenstaand mailadres mag ook natuurlijk!

PS: ik heb de edit knop gevonden, bovenstaande is aangepast :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

@Mentar Aruth.4870 said:Er zijn nog steeds nieuwe mensen welkom hoor! :)

Das mooi, want wat jij beschrijft is precies een soort guild wat ik nog zocht.Dus als ik er nog bij zou kunnen, lijkt me dat gezellig.

FYI:Ik ben niet helemaal nieuw, maar voor hogere level content zo goed als (ik heb aan het begin van gw2 een char tot lvl 30 gekregen en toen gestopt).

Link to comment
Share on other sites

@Warsocket.2940 said:

@Mentar Aruth.4870 said:Er zijn nog steeds nieuwe mensen welkom hoor! :)

Das mooi, want wat jij beschrijft is precies een soort guild wat ik nog zocht.Dus als ik er nog bij zou kunnen, lijkt me dat gezellig.

FYI:Ik ben niet helemaal nieuw, maar voor hogere level content zo goed als (ik heb aan het begin van gw2 een char tot lvl 30 gekregen en toen gestopt).

Hey,

Ik zag je mailtje ingame voorbij komen, ik zal er zo gelijk even op reageren!

Groetjes,Christian

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...