Jump to content
  • Sign Up

Gezocht, gezellige volwassen SOEP liefhebbers.


Picture.5862

Recommended Posts

SOEP staat voor Sociaal Ongedwongen En Plezier.Een zeer ervaren 35 jarige speler en een koppel (55+ jaar) zoeken wat gezellige (oudere) spelers die voornamelijk voor de lol en met plezier mee willen doen ?.In onze pas geopende guildhall spelen wij op de Far Shiverpeaks server.Wij zijn PVE spelers, WVW indien nodig en spelen hoofdzakelijk ’s avonds en in het weekend.Representen niet verplicht …. Ongedwongen ?Het aantal leden willen we op ongeveer 50 houden, liever een kleinere gezellige groep waar we elkaar kennen ook qua speelstijl, dan een 200+ leden guild waar niemand elkaar kent.Communicatie graag via Discord, dit gebruiken we ook als een site/forum waar je al je kennis en grapjes etc kan plaatsen.

Dus zoek je:Rustige speelstijlGezelligheidGeduld voor/met elkaarBegripRespectUitleg

Probeer of de SOEP guild in de smaak valt en laat hier wat gegevens achter zodat we contact met je op kunnen nemen. Of ingame een whisper naar:

Alastar.4351Duivelin.7154Picture.5862

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Ik weet dat het een oude post is maar hoop dat jullie nog members zoeken ik heb wel eens Guild members van jullie in WvW gezien. Ik ben zelf 41 en zoek een leuke gezellige Guild om het spel mee te leren spelen. Heb het spel al wat jaren maar nooit echt geprobeerd speel nu sinds een week serieus en zit er helemaal in.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...