Jump to content
  • Sign Up

[EU/Svensk/PVX] Drakar och Demoner [DoD] - Ett aktivt gille för alla som vill snacka svenska när de spelar!


Nukk.5734

Recommended Posts

Drakar och Demoner är en guild för alla som vill snacka Svenska medans de äventyrar i Guild Wars. Sedan starten har vi stadigt växt till en aktiv guild där vi spelar en myriad av game modes tillsammans. Vi har events så som Strikes och Guild Missions planerat in veckovis med fler events planerade för framtiden.  

 

Alla levlar är välkomna och det spelar ingen roll ifall du är en ny spelare eller har spelat sedan release. Finns inga krav på att representera guilden konstan, men vi uppskattar medlemmar som är intresserade att delta i guildens aktiviteter. Vi ser även gärna att du är över 18 år gammal då språk och teman inte kommer regleras, vi håller dock alltid god ton och beter oss på ett vuxet vis.

 

Låter detta intressant och vill du veta mer eller helt enkelt gå med redan nu?

Skriv då antingen till mig i spelet eller lämna ett meddelande här så återkommer jag till dig!

Vi ses!

Edited by Fieldburn.2810
Link to comment
Share on other sites

Nu har vi växt till en stadig medlemsbas på över 50 svennar.

Vi har därmed saktat ner på rekryteringen, dock om du sökt länge efter en svensk guild att spela i så tveka inte att höra av dig.

Det finns särskilt plats för folk som vill engagera sig i våra evenemang, däribland EoD strikes och i framtiden planerar vi att bilda en progress grupp för CM Strikes.

Bara att skriva till mig in-game eller lämna ett meddelande här så kontaktar vi dig!

Link to comment
Share on other sites

  • Nukk.5734 changed the title to [EU/Svensk/PVX] Drakar och Demoner [DoD] - Tyrias mest aktiva Svenska Gille!

Hejsan! Har spelat GW2 i snart åtta år (med mååånga pauser dock!), och börjar bli lite trött på att bara köra solo. Finns det plats hos er för en gammal noob, som dessutom har något begränsad speltid p.g.a. mycket övertid på jobbet, så hoppar jag gärna ombord! (Har alla expansioner inkl. EOD, men tröskar f.n. igenom LS4! xD)

Link to comment
Share on other sites

On 3/18/2022 at 10:08 PM, Delerium.5291 said:

Hejsan! Har spelat GW2 i snart åtta år (med mååånga pauser dock!), och börjar bli lite trött på att bara köra solo. Finns det plats hos er för en gammal noob, som dessutom har något begränsad speltid p.g.a. mycket övertid på jobbet, så hoppar jag gärna ombord! (Har alla expansioner inkl. EOD, men tröskar f.n. igenom LS4! xD)

Hej Delerium, ursäkta segt svar, har vart mycket annat än GW i helgen. Det finns absolut plats för dig i guilden, jag tar och kontakter dig in-game så tar vi det därifrån.

vi hörs!

Link to comment
Share on other sites

  • Nukk.5734 changed the title to [EU/Svensk/PVX] Drakar och Demoner [DoD] - Ett aktivt gille för alla som vill snacka svenska när de spelar!

Vi fortsätter att växa samt håller oss aktiva i spelet.

Mycket PvE sker, planerade såsom spontana events.

PvP sker spontant då och då

WvW väntar vi på Alliance innan vi sätter tänderna i

Så här finns något för alla. Vi är samtidigt en relativt liten guild där alla kan ta plats, så behövs ingen rädsla för att försvinna i vimlet!

Är du intresserad av att köra CM Strikes med ett svenskt gäng? Då är detta perfekta platsen för dig!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hej har tröttnat på att springa runt i cirklar och försöka göra PvE content utan att få ihop nån grupp eller ha nån o spela med, så tror ni att det finns plats för en som inte har så mycket erfarenhet inom strikes och raids osv hos er ?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...