Sam.2093 Posted February 25, 2022 Share Posted February 25, 2022 (edited) Drakar och Demoner är en guild för alla som vill snacka Svenska medans de äventyrar i Guild Wars. Sedan starten har vi stadigt växt till en aktiv guild där vi spelar en myriad av game modes tillsammans. Vi har events så som Strikes och Guild Missions planerat in veckovis med fler events planerade för framtiden. Alla levlar är välkomna och det spelar ingen roll ifall du är en ny spelare eller har spelat sedan release. Finns inga krav på att representera guilden konstan, men vi uppskattar medlemmar som är intresserade att delta i guildens aktiviteter. Vi ser även gärna att du är över 18 år gammal då språk och teman inte kommer regleras, vi håller dock alltid god ton och beter oss på ett vuxet vis. Låter detta intressant och vill du veta mer eller helt enkelt gå med redan nu? Skriv då antingen till mig i spelet eller lämna ett meddelande här så återkommer jag till dig! Vi ses! Edited April 3, 2022 by Fieldburn.2810 Link to comment Share on other sites More sharing options...
forwardbutton.2980 Posted February 25, 2022 Share Posted February 25, 2022 Tjena, jag går gärna med i denna guild. Jag är på väg tillbaka till GW2 efter ett tags uppehåll. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam.2093 Posted February 25, 2022 Author Share Posted February 25, 2022 20 minutes ago, forwardbutton.2980 said: Tjena, jag går gärna med i denna guild. Jag är på väg tillbaka till GW2 efter ett tags uppehåll. Kul, skickar en invit senare idag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam.2093 Posted February 26, 2022 Author Share Posted February 26, 2022 Nu börjar vi sakta men säkert bli ett litet gäng. Så hoppa in och häng med för att slå ner lite drakar med era landsmän! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam.2093 Posted February 28, 2022 Author Share Posted February 28, 2022 Med bara timmar kvar till EoD förbereder vi oss starkt för att gå in och representera vårt land! Är ni med oss? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam.2093 Posted March 3, 2022 Author Share Posted March 3, 2022 upp upp och iväg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam.2093 Posted March 5, 2022 Author Share Posted March 5, 2022 Bumpilump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam.2093 Posted March 8, 2022 Author Share Posted March 8, 2022 Nu har även organiserat PvE content börjat planeras in på schemat, så är du sugen på att slå ihjäl lite strike bossar med andra svennar? tveka inte att höra av dig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam.2093 Posted March 15, 2022 Author Share Posted March 15, 2022 Nu har vi växt till en stadig medlemsbas på över 50 svennar. Vi har därmed saktat ner på rekryteringen, dock om du sökt länge efter en svensk guild att spela i så tveka inte att höra av dig. Det finns särskilt plats för folk som vill engagera sig i våra evenemang, däribland EoD strikes och i framtiden planerar vi att bilda en progress grupp för CM Strikes. Bara att skriva till mig in-game eller lämna ett meddelande här så kontaktar vi dig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam.2093 Posted March 18, 2022 Author Share Posted March 18, 2022 badumpum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delerium.5291 Posted March 18, 2022 Share Posted March 18, 2022 Hejsan! Har spelat GW2 i snart åtta år (med mååånga pauser dock!), och börjar bli lite trött på att bara köra solo. Finns det plats hos er för en gammal noob, som dessutom har något begränsad speltid p.g.a. mycket övertid på jobbet, så hoppar jag gärna ombord! (Har alla expansioner inkl. EOD, men tröskar f.n. igenom LS4! xD) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam.2093 Posted March 20, 2022 Author Share Posted March 20, 2022 On 3/18/2022 at 10:08 PM, Delerium.5291 said: Hejsan! Har spelat GW2 i snart åtta år (med mååånga pauser dock!), och börjar bli lite trött på att bara köra solo. Finns det plats hos er för en gammal noob, som dessutom har något begränsad speltid p.g.a. mycket övertid på jobbet, så hoppar jag gärna ombord! (Har alla expansioner inkl. EOD, men tröskar f.n. igenom LS4! xD) Hej Delerium, ursäkta segt svar, har vart mycket annat än GW i helgen. Det finns absolut plats för dig i guilden, jag tar och kontakter dig in-game så tar vi det därifrån. vi hörs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam.2093 Posted March 26, 2022 Author Share Posted March 26, 2022 Fler aktiva svennar sökes, så kom in i värmen vettja! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam.2093 Posted March 31, 2022 Author Share Posted March 31, 2022 badhumpbump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam.2093 Posted April 3, 2022 Author Share Posted April 3, 2022 Aktiva svensktalande sökes med omnejd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam.2093 Posted April 6, 2022 Author Share Posted April 6, 2022 Vi fortsätter att växa samt håller oss aktiva i spelet. Mycket PvE sker, planerade såsom spontana events. PvP sker spontant då och då WvW väntar vi på Alliance innan vi sätter tänderna i Så här finns något för alla. Vi är samtidigt en relativt liten guild där alla kan ta plats, så behövs ingen rädsla för att försvinna i vimlet! Är du intresserad av att köra CM Strikes med ett svenskt gäng? Då är detta perfekta platsen för dig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam.2093 Posted April 13, 2022 Author Share Posted April 13, 2022 bumpilihump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam.2093 Posted April 19, 2022 Author Share Posted April 19, 2022 humpump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam.2093 Posted April 26, 2022 Author Share Posted April 26, 2022 Vi fortsätter söka aktiva medlemmar till gillet. Vi har även börjat ta oss ann nya CM Strikes och ser gärna nya medlemmar som är intresserade av att delta i dessa aktiviteter! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam.2093 Posted April 29, 2022 Author Share Posted April 29, 2022 badump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Palion.4509 Posted June 8, 2022 Share Posted June 8, 2022 Hej har tröttnat på att springa runt i cirklar och försöka göra PvE content utan att få ihop nån grupp eller ha nån o spela med, så tror ni att det finns plats för en som inte har så mycket erfarenhet inom strikes och raids osv hos er ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thion.3718 Posted June 12, 2022 Share Posted June 12, 2022 Tjenare. Är också intresserad av komma in i gemenskapen Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordPink.9381 Posted July 31, 2022 Share Posted July 31, 2022 Bjud in tack! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Codexlvii.6104 Posted September 24, 2022 Share Posted September 24, 2022 skicka gärna en invite om guilden fortfarande är aktiv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts