Jump to content
  • Sign Up

Returning player, looking for casual, lgbtq+ friendly guild (English+Deutsch)

Recommended Posts

Hello everyone,

I'm Allison, an autistic, queer, 27yo returning player, and I'm looking for a casual, lgbtq+ friendly guild. I have been playing solo for the 6+ years I own this game, on and off, just had a large break. Getting back into it, my goal is to be more social, and maybe even tackling some of the endgame content ^^

My hobbies, besides guild wars 2, include watching comedy on youtube, occasionally writing fiction and drawing. But really, atm it is mostly gw2 😄

I'm speaking both English and German, and my timezone is MEZ/MESZ, Germany.

....

Ich bin Allison, ein autistischer, queer, 27yo zurückkehrenden Spieler, und ich suche einezwanglose, lgbtq + freundliche Gilde. Ich habe in den über 6 Jahren, in denen ich dieses Spiel besitze, hauptschlich solo gespielt, hatte aber gerade eine große Pause. Mein Ziel ist es, wieder einzusteigen, geselliger zu werden und vielleicht sogar einige der Endgame-Inhalte in Angriff zu nehmen ^^

Zu meinen Hobbys gehören neben Guild Wars 2 auch Comedy auf Youtube, gelegentliches Schreiben von Fiktion und Zeichnen. Aber wirklich, im Moment ist es meist gw2
😄

- Allison

Edited by Anyma.1675