Jump to content
  • Sign Up

[NL/BE] Royal Order Of The [Lion] zoekt ervaren spelers!

Toupi.9271

Recommended Posts

Intro

Hallo allemaal! Ik ben Toupi, leider van de Royal Order Of The [Lion] guild.

[Lion] is op zoek naar ervaren Nederlandstalige spelers die zich vooral bezighouden met het PvE aspect van Guild Wars 2.Wij streven er naar om de meer ervaren spelers samen te brengen voor het voltooien van dungeons, fractals, raids en guild missions. Uiteraard zullen wij ons ook met andere PvE activiteiten bezighouden. De eerst genoemde zullen echter onze prioriteit zijn.

Wat raiding betreft: ik ben ervan overtuigd dat er heel wat spelers zijn die goed en ervaren zijn in GW2, maar die toch nog nooit aan raiding hebben gedaan. Ook deze mensen zullen terecht kunnen in [Lion]! Voor de raids is het de bedoeling om zowel een ervaren clear group te hebben alsook om training runs (zelf voor Vale Guardian!) te organiseren.

Momenteel heeft de guild nog maar een handvol leden, maar dit komt doordat wij vanaf vandaag maar op zoek gaan naar leden.Ik verwacht echter dat wij nooit meer dan 50 a 100 leden zullen hebben (afhankelijk van de dagelijkse activiteit).

Extra informatie over wat wij te bieden hebben

-Guild hall van level 17-Teamspeak 3 of Discord voice (coming soon)-Website (momenteel in aanmaak)-Wekelijkse planning m.b.t. raids, fractals, dungeons en missions (nog op te maken)-Fun events-Doorgroeimogelijkheden. Iedereen die wil en die er aanleg voor heeft kan bijdragen aan de uitbouw van onze guild

Wat verwachten wij van jou

-Vriendelijk en volwassen. Wij gaan geen 18+ regel hanteren, maar wij willen wel een gezellige sfeer binnen de guild. Er is geen ruimte voor mensen die ragen, toxic zijn of niet tegen feedback kunnen-Teamplayer. Wij willen spelers die graag zo veel mogelijk met de andere leden samenspelen en deze ook willen helpen groeien (Bijvoorbeeld: in guildchat vragen of er andere leden meewillen met een dungeon run. Dit komt de sfeer alleen maar ten goede!)-Actief zijn (meermaals per week online zijn, uitzonderingen niet meegerekend natuurlijk)-Werkende headset/microfoon en deze willen gebruiken wanneer nodig (+ Teamspeak 3 of Discord afhankelijk van wat wij gaan gebruiken)-Heart of Thorns en Path of Fire hebben-Website willen gebruiken wanneer deze klaar is-Minstens 10.000 achievement points hebben-Gebruik maken van meta builds en foods-1 character met full ascended hebben-Masteries voor raiding en fractals vrijgespeeld hebben-1 character met 150 agony resistance hebben-Dungeon master title hebben

Ik kan wel vertellen dat de verwachtingen niet altijd volledig moeten voldaan zijn. Hierbij doel ik vooral op de tweede helft van de vereisten.Voorbeeld 1: iemand die enkel aan raiding doet hoeft geen 150 agony resistance te hebben.Voorbeeld 2: iemand die goed kan raiden en high level fractals aankan hoeft niet noodzakelijk 10.000 achievement points te hebbenDe verwachtingen zijn vooral richtlijnen die aantonen wie er eventueel in aanmerking komt om toe te treden tot onze guild.

Ik wil de guild joinen!

Top! Stuur een pm naar Toupi.9271 waarin jij vermeldt wie je bent, waar je je ingame vooral mee bezighoudt en aan welke verwachtingen jij wel en niet voldoet.

Succes en hopelijk tot binnenkort!

Groeten

Toupi

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...