Jump to content
  • Sign Up

[FR/EN][NA][EAST/EST] Returner LF> Guild 18+ & Group. Social, Active on Discord, Friendly. [Kaineng Server]


Shanoei.4967

Recommended Posts

**FRENCH FOLLOWED BY ENGLISH**
 

FRANÇAIS:
Bien le bonjour à tous/toutes!

Suite à plusieurs années d'absence, j'ai décidée de retourner sur Gw2. J'aime aider les membres du groupe et discuter avec eux. ☺️ (Donc pas d'une Guilde silencieuse/chacun pour soi.)
→ Temps de l'EST (Québec) à prendre en considération! (Events/Raids)
→ Sociale, faites moi signe de rejoindre le voice-chat et me voici!
→ Mon jeux est en Anglais~


Je suis à la recherche d'une Guilde/plusieurs Guildes qui:

→ Est active dans le chat autant que sur Discord (Voice Chat/Texte).
→ Que celle-ci soit accueillante et amicale! (Pas juste Salut ensuite gros silence voir personnes qui ne répondent pas aux messages qui leurs sont addressés.
→ PvPvE, WvW et autres. Je suis intéressée à tous les contenus sur le jeux. 
→ Organise des soirées entre les membres sur d'autres jeux aussi que GW2.

***Soyez à l'aise de m'écrire ici avant de m'écrire sur le jeux puisque je risque de ne pas voir votre message. Je dois encore nettoyer mes inventaires et je fais l'histoire.***

ENGLISH:

Good day to you~

After many years away from Gw2, I've decided to come back! (Been on FFxiv for almost two years.) I like to help out my guildmates and to chat with them! 😁
→ Eastern time (Québec) please take in consideration (Raid/Events)
→ Social, just let me know or ask me to hop on VC, I'll be there! 

I'm looking for one or many Guilds that are:

→ Active as much in Chat as on Discord (Voice Chat/Text).
→ Warm, Welcoming and Friendly Guild. (Not just a ''Hello'' and then it turns out silent. People not replying to the messages..)
→ PvPvE, Wvw and much more. I'm interested into the content but I've quite forgotten how everything works. (Really sorry, trying to get back into the game!)
→ Creating events so the guildmates can learn and enjoy their team with each others! 

**Feel free to message me on here since I might not see your message since I'm still doing the Story/Clearing my inventories.**

Edited by Shanoei.4967
Link to comment
Share on other sites

  • Shanoei.4967 changed the title to [FR/EN][NA][EAST/EST] Returner LF> Guild 18+ & Group. Social, Active on Discord, Friendly. [Kaineng Server]

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...