Jump to content
  • Sign Up

Knoledge book recipes


Lucius.2140

Recommended Posts

Hi all, with the aging of the game must of us have started to accumulate knoledge tomes and experience scrolls, as such i was thinking in a group of options for it:

Experience scrolls crafting:Scribe (low level):10 tomes of knowledge = 1 experience scroll to level 10.20 tomes of knowledge = 1 experience scroll to level 20.30 tomes of knowledge = 1 experience scroll to level 30.40 tomes of knowledge = 1 experience scroll to level 40.50 tomes of knowledge = 1 experience scroll to level 50.60 tomes of knowledge = 1 experience scroll to level 60.2 experience scroll to level 10 = 1 experience scroll to level 20.3 experience scroll to level 10 = 1 experience scroll to level 30.4 experience scroll to level 10 = 1 experience scroll to level 40.5 experience scroll to level 10 = 1 experience scroll to level 50.6 experience scroll to level 10 = 1 experience scroll to level 60.1 experience scroll to level 10 + 1 experience scroll to level 20 = 1 experience scroll to level 30.2 experience scroll to level 20. = 1 experience scroll to level 40.1 experience scroll to level 10 + 1 experience scroll to level 30 = 1 experience scroll to level 40.1 experience scroll to level 40 + 1 experience scroll to level 10 = 1 experience scroll to level 50.1 experience scroll to level 20 + 1 experience scroll to level 30 = 1 experience scroll to level 50.3 experience scroll to level 20 = 1 experience scroll to level 60.2 experience scroll to level 30 = 1 experience scroll to level 60.1 experience scroll to level 40 + 1 experience scroll to level 20 = 1 experience scroll to level 60.1 experience scroll to level 50 + 1 experience scroll to level 10 = 1 experience scroll to level 60.

Link to comment
Share on other sites

Mastery experience boosters (+10% exp for masteries):

Artificer:15 min mastery experience boosters = 1 tome of knoledge30 min mastery experience boosters = 2 tome of knoledge45 min mastery experience boosters = 3 tome of knoledge60 min mastery experience boosters = 4 tome of knoledge75 min mastery experience boosters = 5 tome of knoledge90 min mastery experience boosters = 6 tome of knoledge

Link to comment
Share on other sites

I already have more than enough Experience Scrolls and Tomes of Knowledge. And Spirit Shards.As, according to many posts, do many.Why do we want more, exactly?

I'm not sure what Mastery Experience Boosters are, or that any XP Boosters came in all those time denominations. There are Writs, but those take effect immediately upon receipts, so there is no way to craft with them.

Good luck.

Link to comment
Share on other sites

@Inculpatus cedo.9234 said:I already have more than enough Experience Scrolls and Tomes of Knowledge. And Spirit Shards.As, according to many posts, do many.Why do we want more, exactly?

I'm not sure what Mastery Experience Boosters are, or that any XP Boosters came in all those time denominations. There are Writs, but those take effect immediately upon receipts, so there is no way to craft with them.

Good luck.

You got in wrong xd, its the other way around. The boosters are like the XP ones in gem store, but for masteries only.

Link to comment
Share on other sites

@"Inculpatus cedo.9234" said:I already have more than enough Experience Scrolls and Tomes of Knowledge. And Spirit Shards.As, according to many posts, do many.Why do we want more, exactly?

Good luck.

We need a sink to spirit shards, that's what we really need.A lot of people tell me to "promote mats"... Dude, i farm Istan on a daily basis and i'll NEVER catch up promoting materials, converting ascended armor/ weapon or crafting legendaries, NEVER...

Link to comment
Share on other sites

@Malafaia.8903 said:

@"Inculpatus cedo.9234" said:I already have more than enough Experience Scrolls and Tomes of Knowledge. And Spirit Shards.As, according to many posts, do many.Why do we want more, exactly?

Good luck.

We need a sink to spirit shards, that's what we really need.A lot of people tell me to "promote mats"... Dude, i farm Istan on a daily basis and i'll NEVER catch up promoting materials, converting ascended armor/ weapon or crafting legendaries, NEVER...

Indeed. I have thousands.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...